Church Chat

Saturday, February 25, 2006

The Mardi Gras Band

Wow, am I ever exhausted! I had a women’s retreat this weekend, and that does not mean relaxing…lol. You get 77 women all in one hotel, and try to relax. It just doesn’t happen! It was so much fun, and I loved it. My mom was able to come over and be a part of it too, and that makes everything that much better. Plus, my Lisa came and played piano for our little worship band. Yeah, I had to lead the music while there, and that was too fun as well. I love doing that kind of stuff. The only trouble there was packing all the equipment in the vehicles. Try putting an upright keyboard in a Monte Carlo and a Ford Focus. It rode in both cars in two pieces! We got it all to work and that’s good. Lisa and I had to give ourselves some kind of creative name for our little 2-man band, but we couldn’t think of anything. The pastor’s wife, Pat, took one look at us and called us the Mardi Gras band. You may think that’s kind of weird, but if you would have saw us, you would understand. Lisa had on a purple princess crown with feathers, I was wearing a bright pink cowboy hat with a necklace of blinking clovers, and we had a disco spin ball behind us lighting up the room in multi colors. Yeah, the name fit us well, and it kinda fits my personality. It’s too bad I didn’t think of it before the whole retreat. I would have brought my feather boa! It would have been perfect, but I know I would have gotten feathers all over the place. Any who, the time of worship was so good, the speakers really touched everyone in phenomenal ways, and the whole experience was just so wonderfully needed. Even though it was busy, I still feel refreshed. I’m gonna go to bed kinda early tonight so that I have an early start on tomorrow. I think I’m going to need it. Sundays are pretty action packed, and so good rest, physical rest, is very necessary. I think that covers my weekend so far. Lisa and I really should think about taking the Mardi Gras band out on the road. We need a drummer, and maybe a bass player, and a lead guitar, but that’s all…lol.

1 Comments:

At 9:30 PM, Blogger April said...

i wanna join!!! but i dont play anything :-( sounds like you had fun, im so glad! get some rest and i will talk to you later! love ya!

 

Post a Comment

<< Home